Usenmezz99 sabahtan beri çok hareketli hareketleri sivri hep karnım kas katı kesiliyo normal diye biliyorum ama bukadar da hareketli olması iyi mi acaba 33 haftayım bu arada
litfenama Usenmezz99 33.hafta ve aynı şeyleri yaşıyoruz. 2 gündür yürüyüş yapamadım. Yürürken iki büklüm kalıyorum sürekli. Baya can yakıyor.
Archenemy_56 Usenmezz99 Hafta ilerledikçe haraketler daha net hissediliyor 😊 güçlendiği için de bazen can yakıyor sertleşme de doğum öncesi yalancı kasılmalar çok uzun süreli ve sık olmadığı sürece normal 😊
Anne1010 28+2 den sesleniyorum maşallah bebeğim saat 10:30 da hareket halndeydi ve hala öyle hiç uyumadı. Diyorum sen daha doğmadın uyu. Buraya gelince sende bende uykusuz kalıcaz. Yat diyorum yok gram durmadı.
Usenmezz99 Anne1010 maşallah hareket etsinler ama adet ağtısı gibi ağrı da girince birde hep taş gibi olunca tedirginleşiyorum
sabirsizanne1 Usenmezz99 sizi tedirgin etmek istemem hala ben 33 haftada aynı şikayetlerle hastanede yattım nst de doğum sancıları çıktı ve acil hap iğne serum başladılar sancı durudular bi doktorunuzla görüşün
Anne1010 Usenmezz99 bugün tam 25 defa toplandı malesef erken doğum riskim var. O tedirginlik ne yazık ki geçmiyo. İnşallah vakti saatnde hayırlısından gelirler
Bebetooooooooooo Ahh ben de bir hissetmeye başlasam hareketlerini 🤗daha 12 haftayız nasıl geçicek bu kadar zaman hiç bilmiyorum bir an önce sağlıklı bir şekilde bebeğim ,kucağımda kokusu burnumda olsun istiyorum 🥰
sabirsizanne1 Usenmezz99 inşllh aynı durum değildir siizn ki benim gündüz öğle saatlerinde başladı bebebim çok hareketli normalde ama bu bebek hareketi değildi ara ara toplanma sertleşme karnımın bir tarafında bu olduğu anda ağrı kasıklrımdaydı hemen doktorumu aradım akşama kadar geçmedi gece 12 oldu hala geçmedi düzenli ve sık aralaıklarla fevam eetii hemen hastaneye gittik siz de doktorunuzla bi görüşün
sabirsizanne1 Usenmezz99 nst de 100 ü geçiyordu sancı seviyesi ama uzun aralıklarla rahim kontorlünde rahim kapalı çıkınca hemen ilaç başladılar sizde önleminiizi alın diye yazdm şuan 36 dayım herşey yolunda
Usenmezz99 Archenemy_56 çok teşekkür ederim inanırmısınız yemek yemeye korkuyorum hatta gıkımı çıkarmaya bile çekiniyorum anlıyo sanki benim kalktığımıda başlıyo tekmelemeye 😁😂