Merve240317 Kızlar 39+5 oldum nstde 50 ile 75 arası düzenli çıktı sancıların başladığını mı gösteriyor bu bilen var mı doktorum bugün ameliyatta ve uzun olucakmış beklememiz çok merak ettim çok kasılmam var normalde