Limonzeytin nst 75 -80 di sanırım hiç hatırlamıyorum ki.. öner bey evet kısa konuşuyor başlarda değiştirsem mi diye çok düşündüm de sonrasında her soruma cevap veriyor aslında diye de bu saatten sonra değiştirmiyeyim diye kaldık öyle güveniyorum ama bir sorun olsa mutlaka söyler diye düşünüyorum , fotoğraf olayını bir dahaki gittiğimde konuşayım ben de :))) teşekkür ederim , 36 haftadan sonra konuşcaz doğum şeklini dedi hiç sormadı da bu zamana kadar be düşünüyorsun diye benim de ilk hamilelik zaten şaşkın ördek gibiyim 🙃 bakalım ne zaman ne konuşcaz