Deletedmon099282 siz de Ünal beye mi gidiyorsunuz 🙃inşallah canım sağlıkla bebislerimize kavuştuğumuz günler de gelir.🤲🏻 Ben konakta Erkan beye gidiyordum daha önceki kontrollerim de ama hamile kaldıktan sonra orayı tercih etmek istemedim, çünkü saat 11 de olan randevuya saat 13 gibi anca giriyorduk, maske vs.yer yok oturmaya beklemektense doktor değişikliğine gittim ve iyi ki Ünal beyi tercih etmişim ☺️