Aslii_rc Çalışan anneler anne adayları bilgisi olan 🤷🏻♀️ 32 haftada izne ayrılanlar Rapor parası ne zaman yatıyor ? Ve doğum yaptıktan sonra e-devlete otomatik olarak rapor sonu tarihi yazılıyor mu yoksa bildirmek mi gerekiyor ?
Sirkelimon Aslii_rc e devlette banka bilgisi kayıtlı ise otomayik olarak hesaba yatırıyorlar, rapor bitiminde ya da aylık olarak değişiyormuş sanırım onu da iş yerindeki muhasebeci nasıl istediğinizi soruyormuş diye duydum
Aslii_rc Sirkelimon cevabınız için çok teşekkür ederim peki bilginiz varsa illa ziraat bankası olması şart mı yoksa her hangi banka hesabımız varsa ona mı yatıyor ?
TazeAnne06 Aslii_rc 170 i arayıp hangi ibanı istiyorsanız kayıt yaptırıyorsunuz para oraya yatıyor. Ödemeyi artık aylık olarak ta alabiliyormuşuz
Aslii_rc TazeAnne06 aa gerçekten mi peki benim raporum 32 haftadan beri aradan 6 hafta geçti doğum olmadı ama mesela arasam yatırırlar mı ?
TazeAnne06 Aslii_rc dilekçe verirken maaşı aylık almayı talep etityseniz verirler arayıp bi sorun iyice öğrenin mutlaka