Eda3 doktorumuz bu haftadan sonra zor değişir riske atmayalım dedi ben de bi bildiği vardır diyerekten tamam dedim ama doğumdan sonra herkes son dakika bile değişebilirdi bekleseydin deyince anladım hata ettiğimi doktor uğraşmak istemedi resmen sezaryen yaptı geçti özel olunca ücret fazla tabi 😤 bebeğe oksijen verdiler sarilik değeri yüksek çıktı ve yutkunma emme refleksi azdı boğazına kaçıyordu sürekli şimdi 15 gunluk olduk çok şükür yavaş yavaş ele gelmeye başladı. Bir gün önce muayenede 3200 gr demişti doğduğunda 2700 gr idi. Velhasıl doktorun azizliğine uğradık 😒