_neslihan_s hayatım çift çizgi çıksa bile , silikte olsa dahi , evveet hamilesin tebrikler bilmem ne yazan insanlara inanıp umutlanma , git beta hcg baktır ya da doktor ultrasonla baksın , boş kese olabilir , kimyasal gebelik olabilir , her türlü şey olabilir üzülürsün gerek yok , burdaki insanlara şöyle şeyler sormayın, bilip bilmeden yorum yapıyorlar