37+0 bugün. Doktora gittim . Nst sancı çıkmadı. Ama çatı muayanesinde 2 cm açıklık,rahim ağzı yumuşamış ve sancıda çekmişsin dedi.şimdi tahmini ne zaman doğum gerçekleşir acaba? Bebeğin pozisyonuda uygun baş aşağı dönmüş.Bu arada çatı muayenesi öyşe korkulacak birşey yokmuş hiç acımadı.