GizemCengiz aynen öyle ben de bazen çok yoğun olduğum zamanlarım oluyo ben haraketliyken oda gün boyu veya ertesi gün hiç haraket etmediği oluyo beni çok korkutuyo ama sabırlı olmalısın stres ettikçe o daha çok onu hissediyo ve hiç haraket etmiyo şekerli şeyler ye ve kendini dinlemeye al ama illa haraket etsin diye sıkma kendini İnan hissediyorlar güzelce beslen uyu ve şekerli bişeyler yemeyi ihmal etme İnan hissediceksşn ben çok yaşadım senin gibi şimdi 31+1 haftalık hamileyim artık daha net hissediyorum oğlumun haraketlerini hatta uyku düzenini bile tutturdu zamanla daha iyi anlicaksın o haftalarda bende senin gibiydim canım