Kızlar gecen hafta beta vermiştim 1318 iki gun sonra 2932 çıkmıştı dr. Gittim kese şekli bozuk kanama alanı olusmus ama durmus dedi ve tekrar beta takibi istedi. İlki 22.495 ikincisi de 32.818 çıkmış iki katı yükseliş olmamış kanamam lekelenmem yada bir ağrım yok sadece arada hafif kasık ağrısı oluyor öğrendiğim zamandan beri . Böyle birşey yasayan oldu mu beta yavaş yükselip de sorunsuz ilerleyen varmı?