ZeynepCodur Biranne- Evet ben gittim 37. Haftadan itibaren doğumumuda orda yapma kararı aldım 21 Nisanda çok memnundum🥰
Biranne- ZeynepCodur Sevindim memnun kalmanıza hastane yeni olunca kimse gitmiyor zannetmistim😊 Bende oraya gitmeyi düşünüyorum ücretleri nasıl acaba
Rabia123 ZeynepCodur merhaba odaları nasıl oranin.ilgi alakaları nasıl. Birde doğum için 5900 dediler onun haricinde birşey istedilermi
ZeynepCodur Rabia123 Odaları çok güzeldi anadolu hastanesinin odalarını gördüğüm için söylüyorum doktorumuz ebe hemşireler hizmetlilerin ilgi alakaları çok iyiydi her şeyden çok memnun kalarak ayrıldık hastaneden tamamen hasta memnuniyeti üzerineydi 🤗
Biranne- ZeynepCodur Geçmiş olsun gözünüz aydın. Geçen ay gittim bende hastaneye ikili testimide orada yaptırdım memnun kaldım.