Ayseeguulll Kızlar 6 haftalık gebeyim bugun doktorum rahmimin kalbe benzediğini söyledi çok üstünde durmadı ama biraz endişelendim ( özele gidiyorum izmir egepole) her hafta çagırıyo böyle mi olması gerekiyo
NrcnGltkn Ayseeguulll kalp şekli rahim bayanlarda olabiliyor bi arkadaşımda kalp şeklinde rahmi vardı doktor söylemişti kiz çocuğuna hamileydi doğurdu şuan on günlük kızı var
kelebek_17 Ayseeguulll benimde kalp şeklinde canım. bebeğin büyüyebileceği yeterli alan var demişti bana, sorun yaşamadım yeni doğum yaptım, sende korkma
1Gokturkannesi Ayseeguulll Tam o haftalarda bana da aynısını söyledi doktorum erken doğum olabileceğini kontrollerde takip edeceğini söyledi. Sonradan bebek kendine yer açtı hiçbir problem olmadı 37+3 haftalığız 37+6 da doğuma alınacağım. İlk başta bende çok korktum çok araştırdım ama kaç doktora sorduysam ki hamileliğim boyunca çok doktor değiştirdim sorun olmayacağını söylemişti.
Ayseeguulll NrcnGltkn İnşallah Sağsalim doğurabilirim 🙏🏻 Birde her hafta çagırmadı normal mi kalp atşınıda haftaya duyarız diyor
zehracalisgan Ayseeguulll aynı durum bende de var bicornus uterus var bi sıkıntım yok suan 30 haftalıgım❤️
NrcnGltkn Ayseeguulll her hafta çağırmasını gerektiren bir durum yokki 3 haftada bir çağrılıyor yani bnm buradaki hastaneler öyle yapıyor yanlış hatırlamıyorsam erken doğum riski vardı arkadaşımın bu yüzden dikkatli ilerledi ama doktorunun önerisiyle yürüyüşler fln yaptı en sonda gebelik sekeri fln çıkınca sezeryan doğurdu
Eslem_1 Benimki de kalp şeklindeymiş hatta eliyle kalp şekli yapmıştı şeklini gösterirken bir sorun teşkil etmedi bugüne dek riskli gurupta değildir muhtemelen sizinki de.. arada keskin bir perde vs yoksa neden her hafta çağırıyor anlayamadım ?
Hatice2323 Ayseeguulll korkulacak bisey değil canım benimde kalp şeklinde bir kızım 5 yaşında şimdi bi kızımada hamileyim. Normal doğurdum bide canim hiç kafana takma önemli bisey degil
Ayseeguulll Kızlar birde birşey sorucam Çay kahve içilmiyormuş sadece süt mü içicez😅 neler içiliyor içilmiyor bilen yazsın lütfen 😬
NrcnGltkn Ayseeguulll süt soda meyve meyve suyu bol su ben bu şekilde 8. Aya kdr geldim valla ne çay ne kahve hiç canm cekmedi aksine hala tiksiniyorm kahve kokusuna
Ayseeguulll 7 haftalık olmuşuz biz 😍 canım çay çok istiyor hala bulantı tiksinme olmadı bende aksine herşeyi yemek içmek istiyorum 😅