Mavidunyamm Gny18 Ayyy maşallah maşallah 🧿🧿 sağlıkla gelsinler kuzucuklar 😍 benim ilk aylarda çok oluyordu ılık süt iyi geliyordu dene istersen
Gny18 Mavidunyamm Allah razı olsun canım sizinde bebişiniz selametle gelsin inşallah 🤲🏻 Süt çok içiyorum ama geçirmiyor maalesef denemedigim şey kalmadı ☹️
Mavidunyamm Haticeeklyc coook şükür 🤲 çok güzel bir nimet bebeğinin sağlıklı olduğunu duymak görmek 🥰 Rabbim kimseyi evladiyla sınamasın 🙏
4melekannesi- Mavidunyamm Mavidunyamm sağlıkla kucağınıza alın inşallah benimde 22+6 4. Gebelik rabbim sağlıklı sıhhatli bebeişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin detaylıya girmedim bu sefer malum fiyatlar çok pahalı
Mavidunyamm Sjkghhhh yok canım devlette perinatoloji bölümüne yaptırdım ben. Belki her devlet Hastanesi’nde yoktur bilmiyorum
Melegimin_annesi Mavidunyamm 21+2 daha yaptırmadım detaylı ultrasonu bu ayın 23ünde detaylı kendi doktoruma randevu aldım cuma günü gidicem bebeğim de iş yapınca hareketlerini hissetmiyorum ama uzanınca yada gece yatınca hemen kıpır kıpır♥️🥰
Mavidunyamm Melegimin_annesi haydi bakalım güzel haberler alırsın inşallah 🌸 kendini çok yorma yine de gün içinde