Karar veremıyorum çatı muayenesi oldum 37+2 yim. Doktor normal İçin uygunsun bekleyelım ıstersen dedi. Ama normalin de kesi ve dikişten korkuyorum sanki kötü olacak gibi.. diyorum sezaryen olsun onda da zor oluyormuş yok göbek gitmiyormuş aylarca spor yapamazsın canın acır dıyorlar. Şurda kalmış 20 günüm aşırı kararsızım bu da mutsuz ediyor beni 😞