SutlacimiYedimmiBen Ben şuan yaşamıyorum ama bir dönem yaşadım. Hem de Almanya, Hollanda gibi göçmenlerin çok olduğu bir ülkede degil Polonyanin çok küçük bir şehrinde kaldım. Nüfusun çoğu yaşlı, küçük cocuklar ve yaşlılar ingilizce bilmiyor ve farklı kültüre kapalılar, ben esmer olunca yabancı olduğum direk anlaşılıyordu bir de okulda çalışıyordum düşünsenize öğretmenlerin çoğu ve anaokulunda çalıştığım çocuklar ingilizce bilmiyordu. İlk başlarda biraz zor oldu ama gittikçe alisiyorsunuz. Bir de sizin küçük çocuklarıniz varmış onlar kreşe falan gideceği için illa yerli halkla iletişimde olucaksiniz o yüzden daha kolay alışırsınız. Markette falan genelde hep kart kullaniliyor o yuzden konuşmaya pek gerek kalmıyor, gidalarin isimlerini de kısa sürede çözersiniz ala ala. Telefonunuzdan Google çeviri açın içindekiler kısmının üstüne kamerayi tutun ne olduğunu da görürsünüz zaten. Hangi ülkeye gidiceksiniz?