masalimsii Merhaba anneler. Detaylı ultrason sıradan dolayı 23+2 haftaya randevu verdi internetten biraz araştırdım kimi sayfa 22 kimi 23. Haftaya kadar çekilir yazmış. Siz kaçıncı haftalar da çektirdiniz verilen bu tarihte sıkıntı olur mu sizce ?
Mavidunyamm masalimsii ben ilk gebeligimde 24 te yaptirdim baktılar. Bugün de 20+3 tüm girdim detaylıya
masalimsii Mavidunyamm bende ilkini 21. Haftada yaptrmstım ama bunu çok ileri attılar gibi oldu bi sorun olur mu diye kafama taktım birazda
Eslem_1 Doktorum yanlış hatırlamıyorsam 18-23 arası Demişti ama 23. Haftada da zaten çok geç bir hafta değil gibi sorun teşkil edeceğini sanmıyorum ..ben de 22 de yaptırdım
aslansmommm masalimsii 24e kadar olur diyolar sıkıntı olmaz yaptırabilirsiniz içiniz rahat olsun benim 21+ 1 e denk gelecek iki gün sonra yaptıracağım