Melegimm_ Kullanmadım bilmiyorum ama ben hep daha doğal şeyler tercih ederim.. tatlı fındık yağı bana iyi geldi.. şuan da üçüncü hamileliğim ve vazelin kullanıyorum, kantaron yağı da iyi diyorlar..