Meros15 Hilalya35 Benim de oluyor 26+4 çok düşüyor bı de havalar ısındı iyice çok ayakta kalınca hemen düşüyor
Hilalya35 Adensmom8 ya dünde kontrolum vardı aksine olcmedi tansiyonumu her gittigimizde olcerler hatırlayıp diyemedim Boyle Boyle diye 🤔
Hilalya35 Eminedmr inşallah öyledir ya surekli bebrgide takip ediyorum kızımda var onunda peşine kosturuyorum belki strestendşr diye dusunuyorum
Adensmom8 Hilalya35 Ben normal olduğunu düşünüyorum benimde hep 9-6 falan gebelikten önce hep 12-7 gibi çıkardı yine de aklın kalacağına doktoruna sorman daha iyi olur
Tasbebek Hilalya35 gebelikten önceki değerleriniz nasıldı mesela benim hep böyle 9-5 ti gebeliğin ilk haftalarında bi kaç gün 11 12 ye yükseldi burun kanamam baş ağrım oldu
Eminedmr Hilalya35 benim gebelikten oncede hep düşüktü ilk günden su ana kadar hep boyle dahada dusebiliyor hatta 39.haftam hala aynı Allah’ın izniyle bisey olmaz yuksek olmasinda
melekimserra Hilalya35 benim hep 8&4 9&5 doktorum çok güzel diyor şimdi 37 haftalığım biç sorun olmadı şükür