Baharun2
[bilinmeyen] 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ben anlamıyorum mesela çilek lekesi nasıl kesedeki bebekte leke yapıyo.Ayy yok ya ben inanmıyorum.Leke olanlarda da kesin başka bi sebep vardır.Kaynanam o kadar ciğer yedim doğradım diyo hiç bişi olmamış.Annem de öyle demişti.Ben de bişey yerken tüm elime yüzüme bulaştırırm 😄
Baharun2
[bilinmeyen] yok canım ya bence hiç takma insan düşündükçe bişiler oluyo emin ol çoğu şey psikolojik.Ben şimdi sürekli leke olacak diye kursam kesin çıkar yani
pamuk_anne
[bilinmeyen] ya bide şey var ben denedim tuttu lafları :) yani olmayacak bi yerine mesela denemek için bişey sürüyor sonra bebek lekeli doğunca bak işte tuttu diye insanlari velveleye veriyorlar. Ama zaten ana rahmine düştüğü gibi genetik kod belli, ben inanmıyorum bunlara. Psikolojik açıdan dikkat ederim ama buna da işte mahalle baskısı diyorlar galiba :) :)
Baharun2
Dilara55
[bilinmeyen] bende duydum da o konu hakkında birşey diyemicem çünkü herkes herşeyi doktorlardan be bilimsel açıklamalardan daha iyi biliyor😂 sadece şunu biliyorum annem kardeşime hamileyken erik çaldı bir bahçeden sonra da poposuna elledi kardeşimin poposunda erik izi var 🙈 arkadaşımın annesi de Gül çalmış bacağına basmış denemek için kızın bacağında Gül açma zamanı dövme gibi çıkıyor 😂😂
Dilara55
[bilinmeyen] annemde mesela sadece denemek için yapmış bilerek yaptım diyor
Zeynp
[bilinmeyen] benim halam da şeftali çalmış yemiş elini de beline silmiş
Kuzenimin belinde şeftali lekesi var
Ve üstünde tüyleri bile var 😂