Selam kızlar 24. Haftadayım doktorum kız demişti bebeğimiz çok hareketli o yüzden iyice göremedik organı bi ara bakın üç çizgi dedi ama saniyelik 2 hafta öncede siz tekrar detaylıda sorun cinsiyeti dedi alışveriş yapacaktım yapamadım ben hala kıza benzetiyorum dedi ama detaylıyı bekle dedi benim gibi olupta değişen var mı? Napacağımı bilemiyorum