Siner yani kuzum benim üstelik kendisi öğrenmek istedi birinden gördü bende tuvalete yapacağım dedi,başladık evet yaptı ama yarı kaçırdı yarı söyledi,yarı söylemedi derken toplam 1 ayı buldu herşeyin oturması sonra da kaka tuttu tabi baya onunla uğraştık.simdi şimdi işte yani altına yapmıyor çişini iyi tutuyor ama uyuturken bı yere gideceğimiz zaman vs ben götürüyorum o var demiyor 😅 buna şükür ne diyeyim.rica ederim canım bu arada kimsenin dediğine bakma öğrenmiş ya olur o kadar