caglaolmeZ Kızlar dün akşamdan bu güne ara ara gidip gelen bel ve kasık ağrım var 19+2 günlük bir gidiyor ağrılar bir geliyor sizler de de oluyor mu nedeni nedir bu ağrıların sizce 2 gündür rahatsız oluyorum kafam hep ağrılar da
caglaolmeZ tazebiranne_hg04 Allah razı olsun gerçekten çok önemli yorumunuz onkadar çok korktum ki çünkü rahat değilim ağrıdan bir gidiyor bir geliyor
caglaolmeZ annesinin_beybisi hayır akıntım yok düne kadar ağrı da yoktu dün akşam başladı gidiyor geliyor bazen yoğun ağrı oluyor bazen çok hafif
caglaolmeZ Gulsurmeli ya gerçekten mi kimisi diyor benim sadece belim yada kasigim ağrıyor ama ikisi birden olunca endişe etmeli miyim acaba diye düşündüm
caglaolmeZ Cnrmom Allah razı olsun cevabınız için ❤️ çok rahatsız ediyor korkuyorum birşey olacak diye
Gulsurmeli caglaolmeZ Her gebelik farklıdır kuyruk sokumum ve kasıklarım inanılmaz ağrırdı özellikle kendimi yorduğumda dinlenince geçerdi doktorunuza sordunuz mu o ne diyor benim doktorum normal olduğunu söylemişti
caglaolmeZ Gulsurmeli 2 gün önce doktordaydim hiç bişey yok herşey gayet yolunda demisti sormadım doktoruma eğer ki devamı gelirse yarın doktoruma giderim diye düşündüm