eda_1997 Kızlar 24 günlük bebeğim var sürekli ağlıyo sanırım gaz sancıları başladı bu çorabı kullanan var mı işe yarıyo mu veya önereceğiniz başka bişey var mı hafifletmek için ☹️
Derya eda_1997 bol bol karnına saat yönünde masaj yapın ve dizlerinden ittirme hareketi ama bunu sürekli tekrarlayın saat başı gibi inanın çok faydasını gördüm
Fasulyeninannesi1 Alabilirsiniz sicak tutun ayagini surekli gaz masaji yapin eger cozum olmazsa sab simplex + nbl probiyotik kullaniyoruz rahatladi biraz bizimki
starmom eda_1997 ben regle sancılarımı hafifletmek için evde bedava yapıyordum ekstra para vermenize gerek yokk kuru nohutları pamuklu uzun erkek çoraplarının içine koyun mikrodalgada biraz ısıtın aynı etkiyi verecektir çok sıcak olursa üstüne bişeyler sarın çorabın