Ben daha doğurmadım ancak Türkiye hastanesine gidiyorum. Normal doğum için 8 bin dedi isteğe bağlı sezaryen 11 bin dedi hastane. Ben doktorumdan çok memnunum ancak özel muayenehane açtı şu an maalesef ama hastane gayet güzel doğum sonrası nasıl olur bilemiyorum