Svcnvebebegi 18+2haftalik hamileyim. Yaklaşık 3. Aydan beri sol kaburgam ağrıyor. Arka sırt kemiğime vuruyor ve sıkıştırıyor beni. Nasıl geçecek bu ağrı. Hafta geçtikçe daha da şiddetleniyor. Hep böyle mi olacak dayanamıyorum artık
Gulce12 Svcnvebebegi 😂❤️ Sen birde ilerleyen zamanlarda gör iyi günler şimdi 22 haftadayım ne oturuyorum ne yatıyorum büyüdükçe baskı artıyor kemiklerim daha çok ağırıyor katlanıcax🥰
tazebiranne_hg04 Svcnvebebegi o haftalarda benimde çok ağrım vardı ama şuan 25+5 biraz daha azaldı ya da ben alıştım bilmiyorum 😂
Rabia-66 Gulce12 Aa ne güzel canim bende 22. haftadayim bazen sicak basiyor benide sag taraf bide bel tarafinda agri oluyor sendede oluyormu?
Secilakpinar Gulce12 bende 22. Haftadayım karnımın üstünde be kasıklarımda ağrı oluyor ara ara sizde nasıl durum ☺️
Rabia-66 Svcnvebebegi Benimde 2. gebeligim 🥰 ilk 3 bucuk ay cok kötüydüm sürekli kusuyordum hastaneye yattim kilo veriyorum alamiyorum hic bisey yiyip icemiyordum cok zordu .. ama bu agrilar normal bence
Gulce12 Secilakpinar özellikle yemekten sonra baskı fena kaburgalar batıyor çok oturunca kalçam kemiğim mahvediyor ah ah
Svcnvebebegi Rabia-66 yok maalesef. Acile gittim kum dökuyormussum. Onun ağrısı vuruyormuş oraya. Serum falan taktılar. Insallah zamanla azalır