Elif210419 Kızlar merhaba ben dün gebelik testi yaptım,fakat silik çıktı dün de adet günüm dü. Adet gününde silik çizgi gören oldu mu?
Babykuzucuk Elif210419 ben şimdi yaptım dün adet günümdü yapmadım . 1 gün gecsin dedm bugün 1 saat önce yaptım 😥 aşırııı silik cıktı sadece ben görebilirim o derece ağlıcam artık ya 😭😭😭😭
Elif210419 tazebiranne_hg04 ya yüklemeyi bilmiyorum bide eşime sürpriz yapacaktım o yüzden saklamayı düşünüyordum silik çıkınca attım bende 😓
Babykuzucuk tazebiranne_hg04 çokmu silikti 😓😓 az önce yaptım sanırım ya ben hayal görüyorum yada sadece benim görebilcegim bi çizgi olustu
tazebiranne_hg04 Elif210419 muhtemelen hamilesiniz canım bende öyle öğrendim akşama bir tane daha yapmıştım o da öyleydi 🥰
Elif210419 tazebiranne_hg04 kimyasal gebelik geçirdim geçen ay, silik olunca bu ay korktum acaba değerlerim yine mi düşük diye
Elif210419 tazebiranne_hg04 siz ne zaman doktora gitmiştiniz yada silik çizgiyi görünce naptınız kan felan verdiniz mi nasıl bir yol izlediniz
tazebiranne_hg04 Elif210419 ben direkt hastaneye gittim ilk gebeliğim olduğu için bilmiyordum kan aldılar baktılar zaten henüz ultrasonda kese falan gözükmüyordu 2 hafta sonra gel keseye bakalım dedi kan artışını takip edin siz
Elif210419 Babykuzucuk ya bende öyle gördüm dün yapmıştım,eğer testin duruyor ise içini aç bak diyorlar ben attım ama sen dene istersen çoğu sitede herkes böyle öğrenmiş hamileliğini ama arafta kaldım bende senin gibi
Babykuzucuk Elif210419 açtım yavrum ya diyorum ya açsamda açmasamda bi ben görüyorum. Kör olcaktım bakarken o derece . Dün adet günümdü normalde erken olurum 1 2 gün önce. İlk kez bu ay ovülasyon yaptım. Aldıgım kadın 17.gün yap demişti bugün 16.gün bide ilk idrar değildi acıkcası çok su içip yapmıstım. Onun etkisi varmıdır bilmiyorum 😞😞😞
Babykuzucuk Elif210419 yarın sabaha kadar adet olmassam sabah yine yapıcam. Cünkü gecikmenin 3.günü oluyor