Htc_snn Filizk sabah dokuzda gittim ilk açlık aldı sonra glikozu içtim 10da bi aldı 11de bi daha kan aldı saat 1 2 gibi çıktı
Ruveyda_baskapan Filizk sabah 10 da 11 de 12 de kan aldılar 1 de sonucum çıktı canım , özelde yaptırdım ama