renginnnock 30 haftalıgım bazen anne olacagıma ınanmıyorum, oglumdan bahsederken sankı baska bırınden bahsedıyorlar kucagıma alana kadar ınanmam galıba😄😄 sizce ?😊
Bet7408 renginnnock bu tam olarak ben 😂32. Hafta benimde hala inanmıyorum ya bana biri anne diyecek annem gibi sorumluluğum olacak ömür boyu bana ihtiyacı olacak nasıl olacak bilmiyorum
tazebiranne_hg04 renginnnock bende öyle sanki hiç doğmayacak hep böyle kalacakmışız gibi hissediyorum 🥲
Suzis Ya ben de oyle😅 Hem doğsun istiyorum hem de korkuyorum dogmasindan sonraki asamalardan😅 Kendimi yeterli gibi hissetmiyorum 😅