Tugce889
Bende 1 ay kadar kullandım sabahları omletlerimin içine attım bazen ara öğün yaptım içine bal ve süt kullanarak geçen hafta doktora gittim kan değerlerim de biraz düşüklük görüldü yulaf tükettim diyince troidleri hızlı çalıştırıyor çok da önermiyorum biraz ara ver dedi daha kullanmıyorum 27 haftalığım bu arada doktorumun bilgisi ve tecrübesine de güveniyorum bu arada kullanıp kullanmamak size kalmış ben öğrendiğimi söyleyeyim 🙂