Kızlar merhaba 30+5 gebeyim dün biraz ayakta kaldım gece kasıklarıma bıçak batar gibi oldu uyuyunca geçti sabah acil doktoruna gittiğimde bunları söyledim nst de hafif sancı çıktı ve bana bu ilacı kullan mutlaka dedi içinizde bu şikayetlerden dolayı bu ilacı kullanan var mı ?