Kizlar programa göre şuan 4+3 haftalık hamileyim bugün beta HCG değerim 15bin çıkti bu normalmi??? Gebeligimi adetime 4 gün 600 beta HCG değeri ile öğrendim. Bugün keseyi gördü ama çok net değildi. Çoğul gebelikte olabilir dedi. Açıkçası kafam çok karışık. İlk gebeligimde plesanta previaydim çok sıkıntı yaşadım 😓