Benimde doktorum tam 39 dolduralım dedi 39. Haftada alacak ilk doğumum olucak ve anestezi şekline hala karar veremedim belden uyuşturmada sonradan boğun ve baş ağrısı çok çekti çevremdekiler o biraz düşürtüyor. Genel anestezi de de tüm anını kaçırmışım kolaya kaçan bi anne olmuş olacağım gibi düşünüyorum bilemedim