Merhaba kızlar dün bebisimizi görmeye gittik 21. Haftaya girdim gözleri okadar belirgin aciktiki sanki göz kapakları yokmus gbi geldi bana hiç bukadar net görmemiştim. Sizdede böyle oldumu yada ultrason da böyle gören oldumu. Bildiğim kadarıyla 30 . Haftada açmaya kapamaya başlıyormuş bebekler,kapalı olması gerekmiyormuydu oan doktorada soramadım sonradan aklıma takıldı