rkyycbnn anneyimmm42 en basından beri öyleyim 23+4 olduk hala da öyle devam ediyoz su içmeye korkuyom😂dakikasında gidiyom 🤣🤣
Adensmom8 anneyimmm42 rahim baskı yapıyor o yüzden bu haldeyiz iki çalışıp bir tuvalete gidiyorum yoruldum 😔😇 neyse bebişlerimizin canı sağolsun ❤️
annesinin_beybisi anneyimmm42 10 gündür falan aynıyım. bir de iki gündür bir ağırlaştım sanki öncesinde hamile değil gibi hareket ediyordum sizde de oyl e oldu mu
DemirinAnnesiiii anneyimmm42 bende öyleyim canım normal bebiş büyüyor baskı yapıyor. 26 +1 olduk bizde
anneyimmm42 rkyycbnn benimde dün ve bugün aşırı şekilde başladı özellikle bebek hareket ettikçe çok oluyor