Kzbn94 Merhaba Bugün doktora gıttım 6+5 haftalık hamileyim bugün bebek goruktu ama doktor kalp atışı yok dedı çokta umıt vermek ıstemem ama büyük ıhtımalle gebelıgını sonlandıra bılırız dedı haftaya bı daha gıdeem benım gıbı bu durumu yaşayanlar yazabılırmı 😞😞
Nistik Kzbn94 Daha erken olabilir canim baska doktora da git. Benimde ilk gebeligimde 11 haftalikken gittigimde 7 haftalik ta kalmiş gelişimi ve kalp atişi durmuştu 7. Haftasinda Kurtaj olmk zorunda kaldm rabbim yardim etsin. Rahim sagliksix bebekleri kabul etmiyor o yuzden uzme sıkma canını. Ondan 2 ay sonra tekrar hamile kaldm ve suan elhamdulillah 35 haftalik gebeyim. Rabbim saglik sihhat versin anne ve bebeklere. 😌 ama bi kac doktora git yinede
La_le Kzbn94 canım zaten erken ben 8 de dinledim oda benim zorumla 15 saniye bile sürmedi doktor 10 dan aşağı dinletmiyorum dedi bence başka bı doktora da git hemen bı doktorda karar verme
Alparslaninannesii Kzbn94 özel mi devlet mi. Ben 6+4 de gece kanamam olduğu icin devlete gittim alttan bakmasina ragmen kalp atışı yok dedi 6+5 de sabah ozele gittim karindan hemen kalp atışını gördü şükür daha iyi oldugunu düşündüğün hastaneye git bence
Kzbn94 Nistik tabı canım rabbım bılır vardır bundada bı hyır dıyorum ama genede ınsan üzülüyor özele gıdıyorum zaten başka doktora gıtmek aklımdan hıc geçmedi geç döllenme olmuş zaten acaba ondan dolayımıda duyulmamış olabılır
Kzbn94 zgeCahitTopal canım zaten özele gıdıyorum do 5 senelım doktorum o yüzden başka doktor HIç düşünmedim bıde bana geç döllenme olmuş dedı acaba ondan dolayıda duyulmamış olabılırmı
Kzbn94 Alparslaninannesii özele gıdıyorum canım bıde 4 5 senelık doktorum geç döllenme var demıstı acaba ondan dolayımı dıye duyulmadı erken dıye
Alparslaninannesii Kzbn94 tabikide gec döllenme olursa gec duyulur bence hic yoktan git yinede daha iyi ultrason olwn yere
Yasemin8892 Kzbn94 olabilir canım sen bekle hemen kürtaj olma geç döllenme olunca kalp atışıda geç başlayabiliyor ayrıca kesen de dolu demiş boş değilki bekle biraz inşaallah hayırlı güzel sonuçlar alırsın ben hep 7. Haftalarımda duydum kalp atışlarını
Beyza-M Kızlar kalbi durunca lekelenme olmuyor mu sizde ? O kadar hafta lekelenme olmadan bebeğim ölmüş içeride olması tuhaf illaki bı belirti verir
Kzbn94 Beyza-M valla bılmıyorum kı canım senın karnında bebeğin mi ölmüş nasıl doktorlarda anlamadı yada sen anlamadın kanama fılan gelmesı lazım bıldıgım kadarıyla
1Ada1 Beyza-M hiç belirti olmuyor malesef canım ben kalbi durduktan iki hafta sonra kontrolde öğrenmiştim 😢 geçende sordum hocam korkuyorum belirti olarak bişey var mı nasıl anlayabilir diye malesef hiç bir belirti yok dedi
Beyza-M Kzbn94 canım ben ilk bebegimi kalbi durduğu için kaybettim. 1 hafta olmuş kalbi duralı 2 gün lekelenmem oldu ondan gittim. Yani lekelenme vs oluyor diye biliyorum. Bende olmuştu. Şimdi de hamileyim psikolojik olara sürekli çamaşırıma klozete filan bakıyorum korkuyorum. Bı arkadaş yazmış haftalarca fark etmemiş bende korktum
Beyza-M 1Ada1 canım ben ilk bebegimi kalbi durduğu için kaybettim. 1 hafta olmuş kalbi duralı 2 gün lekelenmem oldu ondan gittim. Yani lekelenme vs oluyor diye biliyorum. Bende olmuştu. Şimdi de hamileyim psikolojik olara sürekli çamaşırıma klozete filan bakıyorum korkuyorum. Seni de zehirleyebilir demişti doktorum. Yani korkuyorum böyle duyuncada lekelenme vs olsa anlaşılır da Allah korusun ya
1Ada1 Beyza-M benim iki bebeğimin kalbı durdu malesef😢 şimdi bende çok tedirginim lekelenmem baştan beri var ama onunla alakası yok dedi
Beyza-M 1Ada1 Allah’ım korusun dualarım seninle canım rabbim bu sefer de aynı acıyı yaşatmasın bende çok korkuyorum tedirgin oluyorum elden gelen bir şey de malesef yok rabbim bilir biz dua edelim 🤲🌸
Kzbn94 Yasemin8892 ınsallah canım benım çok üzüldüm ya 2 tane çok şükür evladım var ama genede ınsan üzülüyor ıste elımde degıl ınsallah pazartesı duyulur pazartesı 8 haftalık olcak
Yasemin8892 Kzbn94 inşaallah canım rabbim gönlüne göre versin isterse insanın 5 evladı olsun bidaha hamile kalsa o kalp atışını duymak sağlıklı olduğunu bilmek herşeye bedel