Kızlar bi şey danışmak istiyorum 36+5 haftalığım suyum epey azalmış kan değerlerim baya düşük ve idrarda protein fazla çıkmış bu protein fazlalığı nedir ? Nete hepsibi yazınca anne bebek ölümü filan diyor canım sıkıldı ağlıyorum kaç saattir bilgisi olan ya da yaşamış olan var mı ?