Bugün kontrolüm vardı doktorum 41 haftaya kadar beklemediğini ve açılmam hiç olmadığı için rahim açıcı fitille yarın doğumumu yaptırmayı söyledi,
Eğer açılma yeterli olmazsa da sezaryene alacak yarın 40+3 günlük oluyorum, bu yöntemle normal doğum yapanlar var mı? Ne kadar sürdü doğum yapmanız?