Cinarsmom Belime bıçak saplanır gibi ağrı giriyor. Karnımda düşmüş gibime geldi sanki aşağıda gibi. Ama su nişan vs hiçbir şey yok. Sizce? Doğm belirtisi midir
miyopmom Cinarsmom genelde dusa girin diyolar dusta gecerse yalanci oluyormus ama sancilariniz var ise bence destekleyin squat yapin merdiven inin cikin
Cinarsmom hunilimom gelip gidiyor canım düzenli değil ama yalancı sancı da değil sanırım. Postu açmadan evvel vardı hala devam ediyor hafif hafif var.
Cinarsmom hunilimom yalancı sancı bayadır oluyordu tutup bırskıyor bu biraz uzun sürdü o yğzden işkillendim
Esref007 hunilimom zynepaydgn cinsel ilişki bebeğin gelmesini kolaylaştırıyor 42+2 de doğurdum ben 🤦🏻♀️
Hazalaskin Aygunsnn karın sertliği doğum belirtisi mi dün geceden beri taş gibi karnım hafif adet sancısı gibi de belimden kasığıma doğru sancım var şimdi sancı dersem aşırı olur sızı demek daha doğru doktorumu aradım pozisyon değiştirince geçerse Doğum sancısı değil dedi e bugun yürüyüş yaptım yürürken çok rahattım hiç bişeyim yoktu oturunca yatınca yada durunca sancım beliriyor bilmiyorum of ne zaman doğacak bu bebişler
hunilimom Cinarsmom artık doğum yaklaşmış ama doğum sancısı için 10 dk bir. 15-20 saniye süren kasılma ağrı tarzı olması lazım bu süre git gide düşer o ağrılar ve kasılmalar artar
Cinarsmom hunilimom ay evet ilkinde öyleydi de şimdi 4 sene geçti üzerinden pek hatırlamıyorum nasıl oluyordu ilk nadıl başlıyordu sadece düzenli olması gerektiğini biliyorm. Bir saat daha devam ederse acile gitcm artık hayırlısı
Cinarsmom miyopmom fuştan çıktım şimdi squat yaptım bir kaç tane. Biraz daha devam edince acile giderim
Hilalya35 Cinarsmom bende 39+5 dayanılmaz agrım yok ama oluyor sureklı hafif agrılar ozellikle bacak arası bebegin hareketlerini takip ediyorum doguma gitmemin tek belrtisi suyumun gelmesi 😅
Hilalya35 Cinarsmom cunkü agrıneşigim cok yüksek hissetmiyorum ilk doğumumda sunu sancıyı bile cok hissetmedim
Gizem1186 Bende 37+6dayım geceden beri toplanıyor sanci giriyor acı verici bi sanci yani, hic uyutmuyor, ama 2 3 dkda bire dusmesini bekliyorum 1 cmde acikligim vardi ama surekli eve gönderdikleri icin artik dayanilmaz bir acı bekliyorum gitmek icin
Hazalaskin Hilalya35 ayyy deme bende bundan korkuyorum benimde acı eşiğim inanılmaz yüksek ya anlamazsam
Cinarsmom Melek-20 gittim çatala aldılar bir cm açıkılık varmş . Nst normal dedi yolladı. Devlet hastanesi nolcak işte reziller
zynepaydgn 39 haftalık olduk bugün bizdede hiç bir bekirti yok . 38+1 de çatı muayenesi olduk ve öğün kahverengi leke geldi karnımda belimde ağrılar vardı gün boyu çektim ağrılar geçti şimdi doğru düzgün sancım yok. Yürüyüş yapınca biraz sancı oluyor ama geçiyor
Aygunsnn Hazalaskin ben katın sertliğinden nst ye bağlandım şişip iniyodu 4 dkkada bir meğersem doğum sancısıymış ağrı sızı yoktu bebeğin poposu sanıyordum kasılan rahimmiş sızılarınız pozisyon değiştirince geçiyorsa yalancı sancı oluyor
Hazalaskin Aygunsnn ay aynı benimkini tarif ettiniz karnımın şekli bile değişiyor bende poposu sanıyordum kasılma mı acaba peki sonra ne oldu n’aptınız Doğum oldu mu hemen
Kubraaatmr Aygunsnn peki o sertlik karnın neresinde oluyor. Kasıklarda mi sadece ? Yoksa karnın üst kaburgalara yakın kısmında da oluyor mu ?