Deletedmom421 5+1 gunluk hamileyim hic bir belirtim yok arada bel agrisi oluyor ama ne bulanti ne kusma yok dr 4 gun once degerim 2000 lerde diye hafta gel keseyi gorelim dedi simdi ogunu bekliyorum ama belirtimin olmamasi beni tedrgin ediyor
mrveyvz Deletedmom421 Canım 34.haftadayım ve 8 ay boyunca ne bulantı ne baş dönmesi hiç bir hamilelik belirtisi yaşamadım 😊
Esraresit Deletedmom421 bende 4+6 haftalık hamileyim mide bulantısı ve halsizlik oluyo mide bulantısı çok kötü😔
Yildizim Deletedmom421 canım bünyeden bünyeye farklılık gösteriyor ben 21 haftalık hamileyim ama hiç hamilelik belirtisi yaşamadım😊 şanslı olanlardanız yani o yüzden tadını çıkar
Kubra008 Oda birsey mi bana gecen hafta 9 haftaliksin dedi ama kese yeni oluşmuş dedi. Iki hafta sonra gel dedi.. Ama bende tık yok ne kusma ne aşerme ne yorgunluk ne birsey sadce kendimi yorunca kasiklarim agirio o kadar, helee ben hic birsey anlamadim 😑
Ayseayse5664 Deletedmom421 benimde ilk gebeliğim tek belirtim uyumaktı onun dışında kusma falan olmadı şükür senin gibi dert etmiştim eşime söyledim sonra bir ara kötü oldum pişman oldum rahat rahat hamilelik geçirmek varken kimseye özenme
Deletedmom421 Çok sagolun icimi rahatladiniz bende rahat bir gebelik gecirmekten yanayim ama insan orda oldugunu hissettirecek bi belirti aramiyo degil 🤗🤗🙈 insaAllah sali gunu guzel haberlerle donerim