Kızlar devlet hastanesi takipliyim doktora instgram üzerinden mesaj attım randevum var muane olacak mı diye, grev dolayısıyla muane edilmeyecek yazdı. Her hastane ve doktor için aynı mı bilemiyorum ama boşa gitmeyin diye söyliyim dedim. Hastaneyi aradım bilgi vermediler çünkü bana boşa gidicektim.