dml33 RaYaRY 32de 2 hafta somra dedi bn 3 hafta sonra gidebildm rahatszdim 35 sonuna gittim haftalık dedi artk hayirlisiyla dogursaydk
Betiiiiiii RaYaRY ben 31in sonunda gittim bidahakine 36da gel dedi 😏 suan 34teyim daha iki hafta var gitmeme nstyede hic girmedim cok sukur riskli bi hamileligim yok o yuzden kisa surelerde cagirmadi herade 🤷🏼♀️
RaYaRY bebek- canım çok az kalmış senin zaten bizde gidiyoruz ama acil bir şey olunca zaten direk gitmek gerekiyo bide benim erken doğum riskim var
dml33 RaYaRY 10 gün içinde almiyo hafta sonlarinida saycksn ama gittiğin gunude 8. Günü gitmiş olcm bn yarin ödemem ucret
Eskaoz 30 da gittim 36 da gittim 38 de gidicem kendini takip et diyen kafa dengi bir doktorum var bebek hateketlerinde sıkıntı hissedersem giderim ama abartmaya da gerek yok yani
Hafize3536 34 haftalık gittim doktor 2 hafta sonra randövü verdi 36 haftadan sonra haftada bir e düşüyor korkmana gerek yok normal sayılıyor 36 ya kadar🙏🏻