Busoo Kızlar hastaneden geldim 37+5 3100 gr kız bebiş bekliyorum. Çatı yaptı doktor normal doğum için her şey uygun. Çatıda çok canım yandı. Normal doğumdan korktum. Sezaryen istersen haftaya normal olursa o da iki haftaya gelir dedi. Ben çok kararsızım tavsiyelerde bulunabilir misiniz?
Eslem_1 Busoo normal doğum için her şeyin uygun olduğunu söylemiş doktorun inşallah kolaylıkla doğurursun ben de korkuyordum ama normali tercih ettim vücudum buna müsaitse doktor onaylamışsa neden korkularımın esiri olayım dedim..zaten olmazsa her türlü sezaryene alırlar bir şekilde doğacak..
092022anne Busoo Eğer bebek ve senin sağlığın normal doğuma uygunsa elbette normal doğum bende öyle düşünüyorum
Nur123aa Busoo herşey güzel gidiyorsa normal yapman hem senin için hem bebeğiniz için daha sağlıklı canım yine sen bilirsin
Eslem_1 mamma00 kimisi sezaryenden kimisi normalden korkuyor ee bu ikisinden de kaçış yoksa neden normali denemeyeyim diye düşündüm ben de..yani sezaryende de her şey dört dörtlük olacak kusursuz sıkıntısız atlatacaksın garantisi vermiyorlar madem öyle normali denerim o zaman belki normali de rahatlıkla atlatacağız bilemeyiz hepsi farazi şu anda..iki bilinmeyen bir durum için tercih yapmak da biraz mantıksız geliyor eğer doktor bir sıkıntı yoksa ve normal yapabilirsin demişse tabi.. Busoo
mamma00 Busoo bende 37 haftalığım aynı seyler , doktor kafası büyük değil kilosuda iyi çatı da uygun cıkarsa normal dedi , ama benim bi yanım acaba sezaryen mi olsam diyor , korku var biraz , hayırlısı🥲
Svlyk Busoo çatın uygunsa doktorun da normal olabilir görüşünde ise bence hiç düşünme. Kaygılar korkular olabilir o da normal 🥰 doktorunla konuş canim korkulacak bir şey yok her şey gönlünce ve kolaylıkla olsun. Sağlıcakla kucagina al 🙏🏻🤗❤
mamma00 Eslem_1 Bende böyle düsünüyorum keske doktorum seçimi bana bırakmasa sezaryen yapman gerek falan dese , normal dogumda bebegime bisi olur mu diye de korkuyorum🥺
annesialisi Busoo normalden hiç Korkmadım ama korksaymışım keşke zeyna olmaya gerek yok. Benim çocuğum çok zor doğdu bazı doğumlar kolay evet ama ben 20 saat çektim bilsem direk sezeryan olurdum ki şimdiki doğumda direk sezeryan olucam. Her vücut aynı değil. Bence sezeryan
keremveannesi Busoo canım 4 gün önce sezaryen olmuş biri olarak söylüyorum herşey yolundaysa eğer normal denenmeli , çok zorlanmamalı Ama mutlaka denenmeli
keremveannesi Eslem_1 canım buna cevap verince linç yiyorum , herkesin ağrı eşiği kendine tabi. Kendnizi prenses gibi hissettirip yanınızda olacak size bebek gibi hissettirecek birileri varsa yanınızda sezaryen olun 💛😇
ebruya ben hem normal hemde sezeryan olmuş biriyim evet normal doğum biraz ağrılı sancılı olsada ama sezeyanın ondan geri kalır yanı yok normal doğumda bir veya 2 gün çekiyorsun doğum yaptıktan sonra hiçbirşeyin kalmıyor bebeğinle en güzel şekilde ilgilenebiliyorsun ama sezeyan öyle değil Allah korun Allah kimseye gösrermesin bebekle ilgili acil bir durum olduğunda sezeryanlıyken hiçbir şekilde yardım olmadan müdahele edemiyorsun ve 9 gün ağrın oluyor ilk günler kadar olmasada 9 güne kadar evam etti benimki niye bana sezeyan oldunuz diğceksiniz belki benim küçük oğlumda ters giden birşey oldu 13 saat sancı çekmeme açılma 10 cm olduğuna rağmen doğum gerçekleşmedi ters giden birşeyler vardı bebek kilolu olduğu içinde doğmuyor olablir dediki kiloda 3 kilo 795 grm dı bence kilo engel değildi normal doğumun gerçekleşmediği birçok sebep var ama bu herkes için değil bazen oluyor benim daha önce normal doğumum vardı küçük oğlumda olmadı kanamam fazlalaşınca sezeryan kararı alındı keşkede normal olsaydı zaten bütün herşeyi yaşamıştım sadece doğması kalmıştı neyse uzun lafın kısası normal olduğu sürece normali bekleyin hem bebeğin sağlığı hemde anne sağlığı için de çok iyi
Dark Busoo bende korkuyordum. Önce normal denedim açılma ilerlemedi sezeryan oldum. Deneyin çok zorlanırsınız sezeryana dönersiniz