Yasemin8892 Kkubra1 düzenli sancınız olunca o dağ şeklindeki zil zak lar 40 50 ve daha fazlasına çıkıyor ve düzenli oluyor peş peşe veya kısa aralıklarda
1prenses2prensyenigebe Kkubra1 şuan bi sancı çıkmamış doğum belirtisi olarak M harfi yada dağ gibi düzenli ve sık olmalı şuan sizin bi sancınız yok gibi yinede tabiki bi doktor değilim 3 çocuk tecrübesi ile yazdım doktorunuz doğru bilgiyi verecektir
121 Duy_gu Merhaba acaba sancı olduğunu nasıl anlıyorsunuz bende çok merak ediyorum ama anlayamıyorum
Annecik02 O çizgiler var ya büyük büyük dağcıklar oluyor ve birbirine yakın oluyor biraz diyim sen anla 😂😂
Ummu_osman Sancı çıkmış ama sancıların düzensiz şuan canım. Rabbim bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🌸
Kkubra1 Haftaya tekrar kontrole çağırdı doktorum ara ara sancılarım oluyor kasıkalrımda inşallah çok erken gelmez 38 i doldururuz
Nur-01-35 Kkubra1 gercekten sanci nasladiginda o 100 ler 200 ler oluuormus. 20 30 felan cok önemli değil yani orsa çalışan kız demişti 😁