Nefesimm Kizlar 28+3um tek tuk seylerim kaldi ıslak mendil bez bakim ürünleri. Bu ay onları alicam Sizce en iyi bebek bezi hangisi ve hangi boy alicam yenidogan mi 0+3 mu ben anlamam pek?? 🤗🙋
sudamlasi Nefesimm en iyi bebek bezi diye bişey yok senin bebeğine sleepy iyi olur pişik yapmaz benimkine de prima iyi olur sleepy pişik yapar yani buna bebeğin karar verir😊 ben bi paket sleepy aldım 1 numara onunla başlıcam inşallah memnun kalırım🙏🏻
Gokcedeniz01 Nefesimm prima cok guzel 1 numara al 1paket bittikce 2 yada 3e gecis yaparsin bebege gore kilo alirsa bezide buyk alirsn
Ayseeell Merhaba prima 0 numara aldım ben doğum çantamıza onu koyduk bir paket , 1 numara aldım 4 paket ( yeni doğan) , ıslak mendil olarakta prima pampers hassas ciltler almistim ama uni baby de tavsiye ediyorlar uni baby de aldım sonradan ıslak mendil yenidoğan serisinden
Maviii sudamlasi ya ben 2 numara aldım orda kilo gramı yazıyordu 3-6 diye bende 3 küsür doğar diye tahminen aldım kötü mü yaptım bilmiyorum canım
pamuk_anne Prima premium care 1 numara aldık başlangıç için. Bebek beğenirse devamını da alırız bakalım :)
Ayseeell mac benim bebeğim çok kilolu değil 1 paket 0 numara gayet iyi oldu , bebeğe ağırlık olmadi zaten 1 haftada bitti daha sonra 1 numara kullanmaya başladık 😉