Geçen hafta yaşadım çok çok yoğun kanamam oldu. Tam da hastanenin önündeyken bi gece yatış iğneler ilaçlar serumlar. Hatta gece kocaman bi pıhtı düşürdüm.. bi hafta yattıktan sonra (o arada da evde üç günde iki iğne oldum) kontrole gittim. Kanama alanı gitmişti. Şimdilik iyiyiz. Herkesin düşükle sonlanacak diye bişey yok. Tuvalet dışında kalkma yerinden. Bol su iç dinlen. Doktor kontrolünü aksatma. Kanama gördüğünde tekrar git hemen