Ark Ben 26+2 haftalığım çatlakların olmadı hamilelikte görülür mü yoksa doğum sonrası mı çatlaklar ortaya çıkar şuan yok benim olur mu bilmiyorum
Feyza-nur Ark hamileliktede oluyor kişiden kişiye değişiyor ama doğumdan sonrada oluyor catlak kremini bir süre doğumdan sonrada kuşlanmanı tavsiye ederim
Glsh14 Ark benim 32+2 olustu.su an 36 haftaligim sadece gobegimin alt kisminda var.ama her yerini yagla derim kalca basen ve goguslerinide
Ark Glsh14 ben hamilelin başından beri bebek yağı kullanıyorum çatlamadım henüz devam ediyorum inşallah catlamamda
Glsh14 Ark insallah catlamazsin.bende dustan sonra bebek yagi.geceleride uyumadan once sari kantaron ve hindistan cevizi yagini kullaniyordum halada kullanmaya devam ediyorum.her vucut ayni degil belkide catlamazsin 🌸
Ark Glsh14 inşallah canım benim vücudum yatkın çatlamaya aslında o yüzden bir anda olur korkusu var bu arada sarı kantaronu bende kullanmak istedim doktorum önermesi deri altında nüfus ediyor gerek yok dedi o çok iyi geliyor çünkü
Deletedmom727272 Ark doğum öncesi bakımı doğumdan 4 ay sonrasına kadar devam ettirin (zaman kalır mı orası şaibeli) diyolar vücut eski formuna döneceğinden.. öncesinden çatlamayıp doğumdan hemen sonrada çatlayan var baya ama inşallah sorunsuz geçersin o süreçten😁
Ark Deletedmom727272 söylediğin iyi oldu devam ederim inşallha canım çatlaksın atlatırız varış çıktı çünkü bide çatlak çıkarsa bilmiyom🙊 artık
Pyrz_07 Ark yarın 30 haftalık olcam ama henüz çatlak yok son haftalarda oluyor diyorlar bende korka korka ne bekliyorum hergün aynaya bakıyorum çatlak var mı diye
Hazalaskin Ark aaa neden önermedi acaba benim doktorum bebeğine bile kullan pişik olmaması için dedi 🤷🏻♀️
Hazalaskin Ark 38+6 henüz bi çatlak yok kantoron yağı kullanıyorum sabah akşam sadece bolca da su içiyorum
ElifB08 Ark bence çatlama genetik Ya. Bende sık sık yağladım ama boydan boya çatladım. Emzirmeye başladım göğsümün altları çatladı. O kadar kremler yağlar boşuna oldu 😛
Ark ElifB08 emzirmeye başlayınca mi çatlama olacak ay biz ne yapicaz şaşırdık en iyisi akışına bırakmak
Ruveyda_baskapan Benimde göbek etrafım kaşınıyor lierac aldım sürüyorum gebeliğin başından beri, annem kaşıma çatlar diyor ama kaşınıyor napim 😂 26+5