Berivanalkan04 36+2anneler bebeğiniz kaç kg acaba ve cinsiyeti benim 2.500kg ve erkek sezaryan bu arada
Liyasmum Berivanalkan04 36+1 deyiz kızımla ama kilosu 2370 :( biraz düşük dedi doktor ama bende çok minyonum , normal olucak inşallah
canimbeybimmm Berivanalkan04 Biz de tam bugün 36+2 yiz kızımla ama biraz iriyiz sanırım. Dün 3300 gr dık. Ama sizin ki de çok az değil bence
Berivanalkan04 canimbeybimmm benim son haftalarda alıyorlar oğlum da 3.700dogdu bakalım bu kaç olucak cunki ben hiç kilo almadım
Ebruxxx Berivanalkan04 benim 36+0 erkek 35+2 de gitmiştik en son 2700 dü bu hafta kaç bilmiyorum yine +2 de gidicez
Buseyllzr Berivanalkan04 35+2 de 2700 şu yarın 36+5 kontrolümüz var bakalım kaç oldu kilosu 😚 bence sizinki de normal ama son haftalar zaten duraksarmis kilo almaları
aysgl2305 Buseyllzr tam tersi Canm son ay kilo alıyormuş bebek benim ilk kızımda son bir hafta da 500 gram aldı
Berivanalkan04 Buseyllzr evet doktor dediki bebekler haftada en az 500grm alıyormuş sağlıklı olsunda ben de hiç kilo almadım ama büyük oğlum 3.700dogdu maşallah baya uzundu kilosu beli etmiyordu
Tssemanur Berivanalkan04 36+3uz dun gittim 3262 gr erkek. Kilo arttıkça nasil doğuracağı onu dsunuom😁
Rukiyoloji Berivanalkan04 36+6 dayız 1 hafta geriden geliyoruz bebeğim erkek 2. Doğumum olacak sezaryen dün gittiğimde 2900 3 kilo civari dedi. 3300 3250 doğar dedi doktor haziran 6 doğum