Tugbakomur  Kızlar 5+6 günlüğüm o kadar küçük ki gözükmüyo normal mi sizce
QUEEN088 Tugbakomur canim bende sen gibiydi yolk kesesi variydi😇yani o demekki bebek oluşuyo.6 hafta 4 günlük olanda gitdiğindq kalp atışında duyucan❤️
stella15 QUEEN088 Bende 6+1 günlüğüm, kese vardı içinde de yolk kesesi vardı ama henüz bebek yoktu. Çok tedirgin oldum açıkçası. Dış gebelik filan değildir dimi