bukusum Merhaba sevgili anneler 36 haftalık hamileyim bu zamana kadar herşey normaldi her zaman haftası ile uyumlu dendi ama dün ultrasonda doktor bebeğin bacak ve kol boyu kısa dendi çok endişelendim bu durumu yaşayan var mı acaba?