18+1 günden beri karnımın içinde sertleşme başlayıp içerde bir şey taşlaşıyor dokunup okşadığımda düzeliyor sonra tekrar oluyor yürüdüğümde ya da hareket ettiğimde sorun yok ama yattığım zaman tekrarlıyor doktora muayene oldum rahim büyüyor onlar kramptır dedi ama kramp değil bariz karnım kasılıyor şuan 19+3 teyim magnezyum verdi ve zaten günde 3 tane progestan fitil kullanıyorum tüp bebek olduğu için bu şekilde erken yalancı kasılmaları başlayıp vaktinde doğum yapan var mı çok stres yapıyorum🙁